Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


    Tarif Plus

    Marc Vanstraelen
    Marc Vanstraelen


    Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 24-06-11
    Woonplaats : Genk

    Tarif Plus Empty Tarif Plus

    Bericht  Marc Vanstraelen do jan 31, 2013 5:22 pm

    Ik zou mijn getuigschriften ook willen printen, maar omdat het niet goed werkt en omdat de updates steeds lang achterwege blijven gebruik ik het niet.
    Reeds in de tweede helft van 2011 heb ik hierover met een manager van Corilus gesproken. Hij vertelde me dat de module niet meer ondersteund zou worden omdat begin 2012 Tarif plus zou geïmplementeerd worden in Accrimed. Deze module zit al in medidoc en in het programma op de huisartsenwachtposten. Op de huisartsenwachtpost heb ik hier al mee gewerkt. Tarif plus is aanpasbaar en werkt goed. Dus ze hebben bij Corilus die module in huis.
    Ondertussen zijn we begin 2013 en .... Crying or Very sad
    Ik heb in de loop van 2012 al vaak geïnformeerd naar Tarif plus. Eerst zou het binnenkort komen...Een andere keer vertelden ze me dat er eigenlijk geen interesse voor is en dat het zeker geen prioriteit is voor de "usersgroep".
    Nu ik denk dat elke collega toch wel geïnteresseerd is in een goed werkende module waarmee ge de voorschriften kunt afprinten (in die module kunt ge het remgeld aanpassen, uw boekjes worden automatisch geteld...het bespaart dus veel administratief werk).
    Telkens als ik iets vraag wordt er geschermd met de prioriteiten van de "usersgroep".
    Wie zit er eigenlijk in die "usersgroep"? Kunnen we die collega's contacteren? Kunnen we eventueel eens samenkomen?
    Als ik vraag waarom alles steeds vlug geïmplementeerd wordt in Medidoc en dat we in Accrimed steeds veel te lang moeten wachten, dan zegt men dat dit komt omdat Medidoc een sterke usersgroep heeft die veel druk kan zetten en dat Accrimed zo geen sterke usersgroep heeft...
    Vanaf 1 januari 2014 kan het gmd automatisch verlengd worden via Mycarenet. Ik hoop en verwacht dus ook dat Accrimed dit aankan vanaf 1/1/2014 !
    Graag had ik reacties van collega's ontvangen.
    Mvg,
    Dr. Marc Vanstraelen

      Het is nu vr mei 10, 2024 2:12 am