Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


3 plaatsers

    Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    avatar
    Bene Vanbesien


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 28-10-12

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  Bene Vanbesien zo okt 28, 2012 1:08 pm

    Blijkbaar zou het nu mogelijk moeten zijn om verslagen toe te voegen als PDF-bestand. Hoe moeten we dit concreet doen? Ik werd immers een onderzoeksverslag van een revalidatiecentrum in PDF toegestuurd. Tot heden printte ik dit uit, om dan opnieuw in te scannen (als foto).
    avatar
    TonyStevelinck


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 23-01-12

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Toevoegen PDF bestanden

    Bericht  TonyStevelinck ma okt 29, 2012 7:32 am

    Je plaatst het pdf bestand in de directory van de scanner, deze plaats kan je terugvinden bij instellingen - directories - Path scanner.
    Je opent verslagen klikt op toevoegen en daar kan je kiezen Toevoegen PDF bestand, dit wordt dan toegevoegd bij verslagen.
    Acrobat reader moet wel geinstalleerd zijn op de computer.
    avatar
    Bene Vanbesien


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 28-10-12

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Re: Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  Bene Vanbesien wo nov 14, 2012 4:31 pm

    Ik heb eens gekeken bij instellinge - directories - path scanner en vindt daar:
    ' C:\Voorlopige opslagplaats verslagen '. Als ik echter ga zoeken naar deze lokatie, om mijn pdf-bestanden daar te plaatsen, vind ik dit helemaal niet terug. En nu?
    Bene Vanbesien
    avatar
    TonyStevelinck


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 23-01-12

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Re: Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  TonyStevelinck do nov 15, 2012 7:20 am

    Blijkbaar staat uw pad naar de scanner niet goed ingesteld, dit moet eerst goed ingesteld staan.
    Het beste daarvoor, als U het niet zelf kunt doen, is eens bellen naar de helpdesk

    Mvg

    Tony
    avatar
    Bene Vanbesien


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 28-10-12

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Re: Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  Bene Vanbesien do nov 15, 2012 4:36 pm

    Nochtans heb ik geen enkel probleem om verslagen via foto in te scannen ?
    patrick vandewalle
    patrick vandewalle


    Aantal berichten : 120
    Registratiedatum : 24-06-11
    Leeftijd : 65
    Woonplaats : Staden

    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Re: Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  patrick vandewalle vr nov 16, 2012 9:44 am

    beste Bene,

    bij mij werkt het goed, maar ik gebruik wel Foxit reader in plaats van Acrobat reader, foxit reader is ook gratis maar is wel lichter dan Acrobat reader

    mvg,
    patrick vandewalle

    Gesponsorde inhoud


    Verslag toevoegen als PDF-bestand. Empty Re: Verslag toevoegen als PDF-bestand.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 1:18 pm