Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


2 plaatsers

    opladen data voor zorgtraject - lijst van de laboparameters voor ZTD patiënten

    avatar
    Stefaan Viaene


    Aantal berichten : 62
    Registratiedatum : 07-07-11

    opladen data voor zorgtraject - lijst van de laboparameters voor ZTD patiënten Empty opladen data voor zorgtraject - lijst van de laboparameters voor ZTD patiënten

    Bericht  Stefaan Viaene wo mei 16, 2012 7:38 am

    Geachte gebruikers,

    Om u te helpen om eventueel reeds zelf manueel een gegevensoverdracht te doen naar zorgtraject.be, geef ik hierbij enkele rapporten, die u kunnen helpen om de nodige gegevens te verzamelen.
    Ik kan wel melden dat we reeds bezig zijn met de (electronische) export te testen, en dat die normaal tegen juli zal beschikbaar zijn.

    Deze query laat u de laboparameters opzoeken, die nodig zijn voor het zorgtraject diabetes.
    Opgelet.
    Deze query werkt alleen voor artsen die hun laboresultaten in medidoc formaat krijgen.

    Via het vergrootglas kan u zelf de naam van de ZTD patiënt inbrengen, en zo zijn laboparameters verkrijgen.
    Dit is wat u ziet thv vergrootglas."par%et%"
    Bedoeling is eerste letters van de naam in te brengen voor "%" teken, en erna de eerste letters van de voornaam.
    Zo komt u op de juiste patiënt terecht.


    Hier vind u een link om deze query op te halen. Klik hier

    Hoe u deze query moet installeren in de rapportgenerator, kunt u nalezen in deze tekst. Klik hier.

    U kunt ook het filmpje bekijken van Patrick Vandewalle.Klik hier.

    Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn,

    Dr. Stefaan Viaene


    Laatst aangepast door Stefaan Viaene op do mei 24, 2012 6:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
    patrick vandewalle
    patrick vandewalle


    Aantal berichten : 120
    Registratiedatum : 24-06-11
    Leeftijd : 65
    Woonplaats : Staden

    opladen data voor zorgtraject - lijst van de laboparameters voor ZTD patiënten Empty Re: opladen data voor zorgtraject - lijst van de laboparameters voor ZTD patiënten

    Bericht  patrick vandewalle wo mei 23, 2012 5:37 am

    Beste Stefaan,

    bij mij geeft dit rapport een foutmelding
    'invalid column name "DecimalResult"'
    Ik werk met het Klinisch Labo Declercq van Ardooie
    als je het veld DecimalResult wegklikt (dubbelkikken) uit de geselecteerde velden
    werkt het rapport wel

    mvg,
    patrick vandewalle

      Het is nu vr maa 29, 2024 8:01 am